Hauskimmat blondivitsit mitä olen kuullut.

Blondit raksalla
Erja: Voi ei, Pamela on taas myöhässä. Me ei ikinä saada tätä urakkaa

valmiiks ennen  Jouluu.

Doris: No, eihän täs enää paljon puutu. Seinät ja katto vaan. Joko sä

oot ostanu joululahjat?

Erja: En mä kaikkii.

Doris: Mä tiedä yhtään, mitä mä ostasin Eskolle, kun se

isänpäivälahjakin meni myttyyn. (Heittelee puhuessaan  nauloja pois

laatikosta)

Erja: Miten niin?

Doris: No, mä ostin sille  solmion, mutta se piti viedä takas

kauppaan.

Erja: Eikö Esko  tykänny sen väristä?

Doris: Ei siinä värissä ollu mitään vikaa, mutta se oli  niin ahdas,

ettei me saatu Eskon päätä siitä läpi.

Erja: Voi kauheeta.  Kaikkee ne myyvät. Miks sä muuten viskot niitä

nauloja pois? Onko niissäkin  jotain vikaa?

Doris: Kato nyt, näissähän on nuppi ihan väärässä  päässä.

Erja: Äh, et sä tajuu. Ne tulee tietysti seinän toiselle  puolelle.

Doris: Niin tietysti! Voi että mä oon joskus hölmö! Mä panen  toiseen

pinoon ne, mitkä menee toiselle puolelle. (Pamela tulee.)

Pamela:  Moi, sori että mä oon myöhässä! Ette arvaa mitä sattu?

Doris ja Erja:  No?!

Pamela: No multa valu ne e-pillerit taas ulos. Mun täytyy mennä

uudestaan lääkäriin ja sanoo, että se määräis vähän isompia 

pillereitä.

Nää minipillerit ei kerta kaikkiaan pysy.

Erja: Voi jestas. Onneks mulla ei oo  tollasta ongelmaa. (Taputtaa

vatsaansa).

Pamela: Ja sitten kun mä lähdin  ajaan tänne duuniin, mä huomasin,

että bensa on melkein loppu, ja ajoin  tietenkin oikein kovaa, ettei 

se

ehdi loppuu ennen bensistä, ja poliisi kehtas  sakottaa mua vaikka mä

selitin sille tän tilanteen.

Doris: No eihän miehet  tommosta tajuu. Mäkin vein mun autoo täs yks

päivä huoltoon yhelle Ilkalle ja se  kysy että tehdääks kymppitonnin

huolto. Mä sanoin sille, et eihän mulla  sellaisia rahoja oo ja lähdin

veks sieltä.

Pamela: Mä lähen nyt maalaamaan  sitä saamarin käytävää. Aatelkaa:

Ekapäivänä mä sain maalattua yli 10 metrii,  tokapäivänä 8 metrii,

eilen vain 5 metrii. Nyt tulee varmaan vaan pari metrii,  kun on niin

hiivatin pitkä matka maalipurkille.

Doris : No ei voi mitään.  Se kuuluu tän työn luonteeseen. Katoitteko

tytöt muuten eilen sitä lätkän  pronssiotteluu?

Pamela: Joo. Ja tänään tulee kultaottelu, aika jännää vai  mitä?

Erja: Joo, mut sitä mä vaan ihmettelen, et koska ne pelaa sen

hopeaottelun, kun siitä ei ole mitään mainintaa telkkarin

ohjelmatiedoissakaan.

Pamela: No jos se tulee vaik digiboksista.

Erja:  Kyllä siinä taas meitä tavallisen telkkarin katsojia syrjitään,

onhan se nyt  ainakin paljon jännempi matsi kun joku pronssiottelu.

Pamela: Joks te ootte  muuten ostaneet joulukinkut?

Doris: Mä panin sen jo kaks päivää sitten  uuniin.

Pamela: Mitä ihmettä varten? Mä laitan vasta aattona.

Doris: No  kyllähän sun vielä ehtii. Mulla on vähän eri juttu. Siinä

luki että paistoaika 1  tunti ensimmäiselle kilolle ja 45 minuuttia

seuraaville ja Eskokin on aika  tuhdissa kunnossa.

Pamela: Sit mä ymmärrän! Mä meen nyt maalailee. Tässä  lapussa

sanotaan, että pitäs maalata seinät ja ikkunat valkoseks. Pitääkö mun

maalata ikkunanpieletkin?

Erja: Paras että maalaat vain ikkunat, ettei tuu  sanomista!

Pamela: Okei. Nähdään ruokatunnilla.